Van Analyseren tot Digitale Strategie

Branding analyse

Branding is een zeer ruim begrip. Het omvat o.a. de complete identiteit van jouw bedrijf en het is ontegensprekelijk een belangrijke factor in je communicatie en positionering. Klanten zullen zichzelf herkennen in wat je bedrijf uitstraalt en vertelt. Daarom is het belangrijk om hier vinger aan de pols te houden en je branding bij te sturen en consequent toe te passen over alle kanalen heen. 

Weerspiegelt jouw branding nog de waarden van jouw merk?

Een merk en huisstijl zijn niet in steen gebeiteld. Ze leven en evolueren, net als de mensen binnen het bedrijf waar ze voor staan. Dat betekent dat je het ene moment helemaal achter jouw branding staat, en plots kan beseffen dat die niet meer past bij de waarden en visie van jouw bedrijf.

Tijdens een branding analyse bekijken we samen met jou of de visie en missie van jouw bedrijf nog wel weerspiegeld worden in jouw branding. We gaan op zoek naar hetgeen jouw merk onderscheidt van de concurrentie, waar sterktes, zwaktes, opportuniteiten en gevaren liggen. Ons doel? Een future proof identiteit op poten zetten die perfect de waarden en visie van jouw bedrijf bevat en zorgt voor een sterke merkpositionering.

 

VRAAG EEN ANALYSE AAN