Denk bijvoorbeeld aan:
- Uitleg over je producten of diensten,
- SEO-teksten die bezoekers op je website krijgen,
- Case studies,
- Updates voor social media,
- Informatieve blogs en nieuwsberichten,
- Veelgestelde vragen (faq),
- etc.
Omdat elk type tekst een eigen specifiek doel heeft, vereisen deze verschillende soorten tekst ook een eigen aanpak. Sommige content moet mensen overtuigen en laten converteren (contact laten opnemen, een brochure laten downloaden etc.), terwijl andere copy bezoekers dan weer informeert, inspiratie geeft of hen iets bijleert. Wat je doel ook is, onze copywriters kunnen je helpen bij het schrijven van de juiste boodschap.
Conversiegerichte teksten
Elke website heeft essentiële informatie nodig over de producten en diensten die je aanbiedt. Deze teksten zijn gericht op conversie en communiceren duidelijk je brand message.
Ze zijn vaak een onderdeel van een bredere conversieoptimalisatie strategie. Mensen overtuigen is immers niet alleen een kwestie van goede content schrijven. Minstens even belangrijk is dat de rest van de website een goede indruk achterlaat. Wij zorgen ervoor dat jouw website soepel werkt én vertrouwen uitstraalt.
SEO copywriting
Wie online gevonden wil worden, moet teksten schrijven die voldoen aan een aantal vereisten. Het optimaliseren van copy om beter te scoren in de resultatenpagina's van zoekmachines als Google en Bing, wordt ook wel zoekmachineoptimalisatie (kortweg SEO) genoemd.
Wij onderzoeken hoe jouw doelgroep zoekt en hoe ze bereikt kan worden. Vervolgens schrijven onze SEO-specialisten content die hierbij aansluit. Daarbij kijken we onder meer naar de zoekwoorddichtheid en het toevoegen van de juiste metadata en andere technische SEO-tags.