Ontdek onze case studies

Morubel vangt ze!

Althans, de collega's naar wie ze op zoek waren.

Ntriga zette een grootscheepse jobsite en rekruteringscampagne op voor Morubel.

  • Branding
  • Marketing

de uitdaging

Dan ben je de grootste verwerker van diepgevroren garnalen en zeevruchten, kent iedereen je product, maar niet je naam. Zelfs in eigen streek, in de regio Oostende, is Morubel geen naam die een belletje doet rinkelen. Een ietwat problematische uitgangspositie als je met een personeelstekort zit en de geschikte werkkrachten lokaal wil zoeken.

onze oplossing

Een grootscheepse HR-campagne met klemtoon op branding.

  • Branding
  • Creatie van campagnebeelden
  • Offline marketing
  • Online marketing
  •  Jobsite

het resultaat

In slechts 6 maanden tijd had de campagne 1,6 miljoen online vertoningen en animo rond de baanaffiches. Dit resulteerde in meer dan 50 relevante sollicitanten.