• branding
  • data oplossingen

de digitale vernieuwing van MAXMeubel.be

van verouderd naar geautomatiseerde efficiëntie

Hoe Ntriga een krachtige website met PIM-cms leverde, waardoor MAX Meubel klaar is voor de toekomst. 
Als toonaangevend meubelfabrikant en -winkel gevestigd in het West-Vlaamse Kortemark, staat MAX Meubel bekend om zijn stevig assortiment aan salon-, eetkamer- en slaapmeubelen. Gedreven door een visie van kwaliteit en betaalbaarheid, was men op zoek naar een partner om hun digitale transformatie te begeleiden, hun online aanwezigheid te verbeteren en verkoop te vergroten.

de uitdaging

  • Verouderde website met beperkte functionaliteiten en handmatige processen.
  • Beperkte mogelijkheden voor marketingcommunicatie via de website.
    • Handmatige invoer leidde tot frustraties en tijdverlies.

onze oplossing

  • Creatie van een nieuwe website met vlotte UX, aangestuurd door een PIM-cms en gekoppeld met het bestaande ERP-systeem.
  • Implementatie van marketingfunctionaliteiten, zoals CTA's, meubelpakketten, gerelateerde producten en meer.
  • Automatisering van o.a. productinvoer, prijzen & promoties en stock via de koppeling met het ERP-systeem.

het resultaat

  • Snellere website met up-to-date geautomatiseerde informatie van producten, prijzen, promoties en voorraadgegevens.
  • Verbeterde marketingcommunicatie met meer mogelijkheden voor het verkoop- en marketingteam van MAX Meubel.
  • Verminderde foutenlast en een pak tijdwinst.

online (r)evolutie

Via de vlotte samenwerking met Ntriga heeft MAX Meubel een indrukwekkende online vernieuwing ondergaan, resulterend in een website die klaar is voor de toekomst. Met geautomatiseerde processen, verbeterde marketingmogelijkheden en geoptimaliseerde efficiëntie, is MAX Meubel nu beter gepositioneerd om haar klanten te bedienen en haar groei voort te zetten in de competitieve meubelmarkt.

Ik ben echt tevreden. Jullie hebben ons heel goed aangevoeld.
verbeter je online aanwezigheid en vergroot je marketingefficiëntie