





emeis had één duidelijke wens: hun assistentiewoningen onder de aandacht brengen bij de juiste doelgroep
via gerichte ads vonden we heel wat potentieel toekomstige bewoners
emeis, voorheen Orpea, is actief binnen een uitdagende sector. Eentje waar jongere generaties vaak nog niet bij stilstaan, maar waar wij - of onze familieleden - op een bepaalde dag allemaal nood aan (zullen) hebben: ouderenzorg.
Als uitbater van tientallen assistentiewoningen en woonzorgcentra in ons land, biedt emeis mensen op leeftijd een plek om te revalideren of tot rust te komen. De geboden zorg is wettelijk geregeld en gefinancierd. De aanvullende dienstverlening kiest elke bewoner in grote mate zelf, à la carte, of gebundeld in maandelijkse pakketten. Flexibiliteit en klantgerichte omkadering zijn dan ook de keywords voor emeis.
België kent een ruim aanbod assistentiewoningen, maar elke aanbieder en residentie is uniek. Bovendien bestaan er wel wat misverstanden over deze vorm van zorghuisvesting. Het concept mag dan wel (in beperkte mate) wettelijk geregeld zijn, toch is het voor ouderen vaak appelen met peren vergelijken. emeis wenste dan gerichte campagnes per residentie. Zo kon meteen rechtstreeks in contact treden met potentiële bewoners. De aangeboden diensten voorstellen via menselijk contact en mensen laten kennismaken met een ‘proefverblijf’. Enkel zo zouden geïnteresseerden op een vrijblijvende- & objectieve manier een mening kunnen vormen over het leven in een emeis residentie. The proof is in the eating of the pudding. Ook in ouderenzorg!
De afgelopen 2 jaar brachten we emeis onder de aandacht bij relevante doelgroepen. Dit leverde o.a. volgende resultaten op: