Ontdek onze case studies

Bel-Ford in de kijker

Hoe een nieuwbouwcomplex aan de man brengen

Ntriga zette het nieuwe appartementencomplex Bel-Ford in de kijker. Het doel? Meer leads, meer bezoeken, meer aanvragen.

  • Marketing

de uitdaging

Een nieuw appartementencomplex in Roeselare werd gebouwd in 2020. Het gaat over luxe appartementen in het centrum van de stad maar toch liepen de aanvragen voor bezoeken of info vast. Daarom schakelde Bel-Ford onze hulp in voor een korte maar effectieve campagne.

onze oplossing

  • Klantenanlyse
  • Facebookcampagnes itv de verschillende targetgroups
  • Google ADS campagnes

het resultaat

Door middel van de campagnes kwamen steeds meer bezoekers op de projectwebsite, het projectboek werd meer dan 200 keer gedownload. De campagnes liepen voor een korte periode van 3 maand en brachten meer dan 4500 kwalitatieve bezoekers naar de projectwebiste. Meer dan de helft daarvan bekeek de virtuele tour en dit resulteerde in meer dan 20 directe contactopnames ifv een bezoek.