

'Zeer vlug na het online gaan van ons klantenportaal bestelde meer dan 50 % van onze klanten alles online. Ondertussen is het klantenportaal onmisbaar voor onze werking.'
Ntriga bouwde een klantenportaal met b2b-webshop rechtstreeks op het bestaande ERP-systeem Papyrus.
Vleeswaren Decru stond voor een serieuze uitdaging bij het verbeteren van het bestelproces voor hun klanten. De instroom van bestellingen via diverse communicatiekanalen is onoverzichtelijk en leidt tot verhoogde kans op fouten en stress bij de medewerkers. De manier van werken was inefficiënt en moest dringend verbeterd worden.
Door het bestelproces efficiënt te maken en online te brengen wint iedereen. De eindklant kan 24/7 zijn bestelling doorgeven en Vleeswaren Decru kan verder groeien zonder de nood aan extra administratief personeel voor het aannemen van de bestellingen.
'Zeer vlug na het online gaan van ons klantenportaal bestelde meer dan 50 % van onze klanten alles online. Ondertussen is het klantenportaal onmisbaar voor onze werking.'