verdubbel jouw omzet
met een doordachte strategie

Wil je écht resultaat halen uit je marketing? Het begint bij de juiste data en scherp inzicht. Die data moet niet alleen verzameld worden, maar ook slim worden geanalyseerd en vervolgens je marketing aansturen. Ontdek welke kanalen het beste scoren, waar je leads afhaken en welke optimalisaties écht impact maken. Zonder die inzichten is je marketing een schot in het duister. Met de juiste data-analyse en strategie maak je optimaal gebruik van je marketingbudget. Denk aan tools als Google Analytics 4, Tag Manager, Search Console, heatmaps én inzichten uit je ERP- en CRM-systemen.

boek nu je audit
 
"Omzetgroei van 51% in twee weken tijd, dat is een groei die je voelt!"

meten is weten

analytics en data zijn de drijfveren van een degelijke marketingstrategie

Data-analyse vormt de basis van elke effectieve marketingcampagne. Om te weten welke strategieën werken, moet je meten. Hoeveel bezoekers komen er op je website, welke acties ondernemen ze en waar blijven conversies achter? Welke kanalen zorgen voor de meeste conversies? Hoe kun je bestaande campagnes optimaliseren? 

Tools zoals Google Analytics 4 en sociale media dashboards bieden waardevolle inzichten, maar alleen als ze goed zijn ingesteld. Het verzamelen van deze data is niet genoeg; je moet ze kunnen interpreteren en omzetten in actiegerichte inzichten. Bij Ntriga begrijpen we hoe belangrijk dit is. We helpen je niet alleen met het correct opzetten van je analytics, maar zorgen er ook voor dat je dashboards hebt die makkelijk te gebruiken zijn. Zo krijg je helder inzicht in welke marketingacties écht impact maken en waar je kunt optimaliseren om je rendement te maximaliseren.

hulp nodig bij het opzetten van analysetools? 

maximaliseer je impact!