Het startte al op de werf, bij de constructie van het mooie gebouw. Hier zorgden we dat er duidelijke infobaches aan de herashekkens hingen. Dit was meteen de eerste visuele voorstelling van het merk d’Office. Mooie 3D beelden in combinatie met de slogan, de frisse huisstijl en een duidelijk webadres.
Onmiddellijk daarna — of terzelfdertijd liever — kwam de tweede communicatielijn op, de online aanwezigheid. Op de website komt de strakke speelsheid naar voor door niet alles droog onder elkaar te zetten maar door te variëren in uitlijningen en de toepassing van enerzijds de ‘O apostrof’ en anderzijds patronen.
Naast deze grafische identiteit zijn natuurlijk een vlotte navigatie en de CTA’s belangrijk. Een duidelijke CTA om de salesbrochure aan te vragen bijvoorbeeld.
We creëerden dus een stijlvolle vierkante brochure afgewerkt met regenboogfolie. Het mag wat luxe uitstralen, toch? Duidelijk, salesgericht, niet te veel leestekst maar genoeg om een stevig idee te geven van het mooie kantoorproject. Deze werd gedrukt op een mooi ongestreken papier in quadrikleuren met pantone. Een pareltje.