Onze aanpak kreeg een korte en krachtige naam: ABC

Hierin staat A voor Analyseren, B voor Bouwen en C voor Communiceren & converteren. Dit is een continu verhaal waarin er, wanneer nodig, wordt bijgestuurd. Door onze 20+ jaren ervaring is dit de methode die het meest sluitend en to-the-point werkt en dan ook zorgt voor de gewenste resultaten.

het ABC-verhaal bij Ntrgia

Analyseren

Of je nu nood hebt aan meer technische data uitwisseling, een online platform, creatieve branding of pakkende marketing; voor je begint starten we je nieuwe verhaal met een doorgedreven analyse en bepalen we je doelstellingen. Het is belangrijk om te bepalen waar je onderneming staat maar vooral waar je naar toe wil. Tijdens een intakemeeting bespreken we je doelstellingen, doelgroep, doelregio, de markt en tegen welke uitdagingen je aanloopt.

Vragen zoals hieronder komen dikwijls op tafel:
  • Welke doelen heb je en wil je bereiken op korte EN lange termijn?
  • Zijn de brand values nog de juiste?
  • Wat is het belangrijkste dat moet gebeuren om je doel te behalen?
  • Hoe zorgen we er voor dat je aanpak future proof is?
  • Zijn er uitdagingen in jouw markt?
  • Wie is je doelgroep en hoe bereik je ze?
  • Wat heb je al geprobeerd en wat heeft gewerkt of net niet gewerkt?

De analyse is geen eenmalig feit. We doorlopen dit meerdere malen in een continu traject. Aan de hand van de analyse komen soms vragen naar boven waarvan je niet eens wist dat dit een mogelijke uitdaging of probleem was, dat is onze sterkte.

kom meer te weten over de analyse

 

Bouwen

We hebben een team van experts dat klaar staat om de vastgelegde strategie uit te rollen. Is het nu naar een nieuwe website, een technische oplossing of de juiste communicatie opzetten, ons team pakt het in handen.

Soms bedenken onze collega's zelfs oplossingen die niet ingrijpend of complex zijn maar waar je zelf niet aan gedacht zou hebben omdat je dagelijks in de materie zit. En dat is onze kracht: we kijken verder dan de oorspronkelijke vraag en zorgen voor een slimme oplossing.

De stap ‘Bouwen’ omvat verschillende expertises:
  • Ontwerp, design en branding;
  • Online platformen zoals klantenportalen, webshop en websites;
  • Dataoplossingen en uitwisselingen;
  • (Online) Marketing;
     

Bouwen is zoals de andere pijlers in ons ABC ook een circulair verhaal. Na elke (her)analyse kan er worden bijgestuurd in functie van het beoogde doel. 
 

interesse in bouwen?

Communiceren & converteren

C is de “laatste” maar zeker niet de minste stap. Om goede resultaten te blijven behalen moet je actief blijven en jouw concurrentie telkens een stap voor zijn. Ook geen eenmalige pijler dus. Er wordt gefocust op twee gebieden, namelijk het genereren van naamsbekendheid en meer verkeer en leads genereren en daardoor betere conversie.

We hebben alle ervaring in huis om hierbij te helpen:
  • Creatieve denkers / designers die de brand goals visueel maken;
  • (online) marketeers en copywriters voor contentcreatie, SEO, social media en e-mailmarketing;
  • (online) advertentie-experten voor het beheer en optimalisatie van campagnes;
  • CRO-specialisten voor de conversieoptimalisatie;
  • developers voor het ontwikkelen van technische oplossingen en uitvoeren van technische optimalisaties.

communiceren is 'key' !